Saturday, June 21, 2014

~Cuti semester~

Assalamualaikum....
Alhamdulillah...hari ni dah 2 hari  dah dekat rumah..aku dah mula start cuti semester 1...officially dah tamat sesi tahun 1 n bakal masuk tahun 2..kejap ja masa..rasa macam baru ja masuk unimap.skrg dh nak masuk tahun 2 dah..

Last paper aku pagi 19/6  paper last paper digit..mmg habis tu aku senyum ja..rasa bahagia sangat n aku x sabar sangt2 nk balik..even stdy week dh balik tapi rindu sgt kat rumah...petang tu mmg baba dtg amik aku..barang subhanallah,banyak gila..berulang kali naik turun,nasib la tingkat satu...
Tu pun still ada 2,3 brang yang tertinggal..tp nasib nisa ad..nnti dia bawak balikkan..
                -Ni baru setengah..-

Hari tu jga hari last ak ngn nadia sbb nadia lps ni stay kat wg ulu.aku dkt kg wai..nadia hmpir2 nk buat drama..heheh..xpa nnti datang2 la rumah kami nadia..

Smalm,ak trus hantar borong permohonan gstt(guru sandran tidak terlatih)..tp kalau ad kosong baru dia panggil..tgk la mcm mna kan...moga dipermudahkan sgalanya..amin..

Ok lah..smpai situ ja...
Assalamualaikum..

Lots of love
~widadrhaffor~
~Wg17_2118~

No comments:

Post a Comment